Zarządzanie Roszczeniami dla Zlecającego Kontrakt (Zamawiającego) – Claim Management
USŁUGI CCM: Zarządzanie Roszczeniami dla Zlecającego Kontrakt (Zamawiającego) – Claim Management
Zarządzanie Roszczeniami (Claim Management) dla Zlecającego Kontrakt (Zamawiającego)
Nasza usługa zarządzania roszczeniami dla Zamawiającego koncentruje się na ochronie interesów inwestora oraz minimalizacji ryzyka finansowego i terminowego. Zapewniamy pełne wsparcie w analizie i ocenie roszczeń składanych przez Wykonawców, podwykonawców lub dostawców, w tym sprawdzanie zasadności ich żądań oraz szczegółowe analizy dokumentacji projektowej i harmonogramów. Oferujemy doradztwo w przygotowaniu strategii negocjacyjnych, które pozwalają na osiągnięcie korzystnych warunków, jak również reprezentujemy Zamawiającego w trakcie negocjacji z wykonawcami. W przypadku sporu, wspieramy w identyfikacji potencjalnych ryzyk prawnych i doradzamy w zakresie możliwych scenariuszy obrony.
Szybki kontakt
Zakres usług dla Zamawiającego:
- Ocena i analiza roszczeń składanych przez wykonawców.
- Przygotowanie argumentacji do odrzucenia nieuzasadnionych roszczeń.
- Opracowanie strategii negocjacji.
- Reprezentacja Zamawiającego w trakcie negocjacji.
- Obrona przed roszczeniami wykonawców oraz podwykonawców.
- Mediacje i wsparcie w rozwiązywaniu sporów na tle odrzuconych roszczeń.