„TARCZA ANTYKRYZYSOWA” A DOKUMENTOWANIE WPŁYWU OKOLICZNOŚCI ZWIĄZANEJ Z WYSTĄPIENIEM COVID-19 NA NALEŻYTE WYKONANIE UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Zachęcamy do lektury najnowszego artykułu pn. „TARCZA ANTYKRYZYSOWA” a dokumentowanie wpływu okoliczności związanej z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego, autorstwa Zespołu CCM.
W dniu 31 marca 2020 r. weszły w życie przepisy ustawy z 31.03.2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 568). Ustawa ta potocznie nazywana „Tarczą antykryzysową” wprowadza po stronie wykonawców umów w sprawie zamówienia publicznego nowe obowiązki i uprawnienia wynikające z wpływu okoliczności związanej z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do pobrania artykuł w pdf:
Kliknij w miniaturę, aby pobrać plik PDF.